Regulamin pralni dywanów

  1. Właścicielem pralni dywanów „Czyszczenie na życzenie” jest CNZ Service Maciej Sowiński z siedzibą w Warszawie, ul. Keniga 5/47, NIP 5222847610, REGON 147105535.
  2. Pralnia dywanów „Czyszczenie na życzenie” przyjmuje zamówienia telefonicznie, mailowo bądź poprzez formularz on-line.
  3. Cena za usługę jest ustalana zgodnie z obowiązującym cennikiem, opłata za usługę następuje podczas oddawania przedmiotu zlecenia.
  4. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT, na życzenie wystawiamy faktury VAT.
  5. Pralnia dywanów „Czyszczenie na życzenie” nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam powstałych w wyniku działania silnych barwników (np. z kawy, herbaty, coca-coli, tuszu, uryny, klejów, farb, plam zapieranych domowymi sposobami).
  6. Pralnia dywanów „Czyszczenie na życzenie” nie gwarantuje całkowitego usunięcia nieprzyjemnych zapachów, np. z uryny, wymiocin itp.
  7. Pralnia dywanów „Czyszczenie na życzenie” oświadcza, iż dywany klejone, do których użyto słabej jakości kleju, w wyniku procesu prania, mogą ulec rozklejeniu, rozwarstwieniu czy deformacji. Z tego względu takie dywany przyjmowane są warunkowo , tylko i wyłącznie na odpowiedzialność Klienta.
  8. Runo dywanów typu shaggy oraz dywanów z włókna polipropylenowego, w miejscach intensywnie użytkowanych, może ulec uszkodzeniu. Objawia się to powstawaniem obszarów o ciemniejszych odcieniach – w wyniku procesu prania różnica ta może stać się bardziej widoczna.
  9. Pod wpływam działania promieni UV (światło słoneczne) dywany blakną i tracą kolor – w wyniku procesu prania różnica ta może stać się bardziej widoczna.
  10. Pralnia dywanów „Czyszczenie na życzenie” zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi, jeżeli istnieje ryzyko uszkodzenia dywanu.
  11. Czas realizacji zlecenia wynosi od 5 do 7 dni roboczych (w okresach przedświątecznych czas realizacji może wydłużyć się do 14 dni).  Za dodatkową opłatą ujętą w cenniku możliwa jest usługa w trybie „Ekspress”, czyli 3 dni roboczych.
  12. Pralnia dywanów „Czyszczenie na życzenie” nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte przedmiotów zlecenia.
  13. Reklamacje przyjmowane są pisemne i są rozpatrywane w ciągu 14 dni.
  14. W przypadku nie odebrania przez Zleceniodawcą przedmiotu zlecenia w ciągu 1 roku od daty przyjęcia przedmiotu zlecenia, przedmiot zlecenia zostanie oddany do utylizacji bądź na cele dobroczynne.
  15. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym regulaminie, stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.